Garantie en klachten

Garantie

Wij geloven in de Stickbit en geven 3 jaar garantie op de roestvrijstalen houder. Mocht er toch iets aan kapot gaan dan wordt er gratis een nieuwe houder opgestuurd.

Let op: De magneet valt  in principe buiten de garantie omdat deze door ondeskundig gebruik kan breken (denk bijvoorbeeld door te hard vastdraaien,of de magneet loshalen en even "testen" hoe sterk deze is). De magneet is weliswaar sterk maar gemaakt van breekbaar metaal en dus een relatief broos en kwetsbaar onderdeel. In de drie jaar dat wij getest hebben is er echter nooit een gebroken en we zijn er niet bepaald zachtzinnig mee omgesprongen. Om de ware gooi- en smijtwerkers onder ons tegemoet te komen leveren we nieuwe magneten tegen bodemprijzen. Mocht de magneet spontaan gebroken of defect zijn dan graag even een email met foto en toedracht naar info@stickbit.nl en dan nemen we even contact met je op voor een oplossing.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om de Stickbit  zorgvuldig te produceren, te verpakken en te verzenden. Ben je desondanks niet tevreden en heb je een klacht? Maak deze dan allereerst bij ons kenbaar door te mailen naar info@stickbit.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur ( https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Stickbit
De Wiltstraat 29
6821CB Arnhem
06-81088128

Stickbit is een onderdeel van J.J.B. Personal Assistance
KvK nummer: 09117515
Bankrek.nr : NL58 ASNB 0783 2127 47
BTWnr : NL001589217B61